donderdag 25 februari 2021

My Favorite Things - Color Challenge #160

 Hello all!

Today i'm here with a new Color Challenge by My Favorite Things. This challlenge i decided to go for a Floral Birthday card, the color pallete reminded me of the Pip Studio´s wallpaper. Vandaag ben ik er met een nieuwe kleuren challenge van My Favorite Things. Voor deze challenge heb ik een bloemen verjaardagskaart gemaakt. Het kleuren pallet deed me erg denken aan het behang van Pip Studio´s.
So as you all know there are enough flowers to choose from but i love the Magnolia Blossoms stamp.
Zoals jullie allemaal wel weten is er genoeg keuze bij My Favorite Things als het op bloemen aankomt. Ik ben helemaal fan van de Magnolia Blossoms dus die gebruikte ik dan ook voor mijn kaart.
Using the Slimline rectangle i cut a Tropical Teal panel and added some white paint splatters on to it. Adhered the panel on to a Smooth White sidefold base card using foamtape. Stanste uit Tropical Teal cardstock een rechthoek met de Slimeline Basic Die-Namics en spetterde er witte verf spetters op. Plakte de rechthoek op een Smooth White sidefold basiskaart met foam tape.

Stamped the Flowers and colored them up using my Copic markers. Cut them out using my sciccors and added them to the Tropical Teal panel. Stempede de bloemen en kleurde ze in met mijn Copic markers. Knipte de bloemen uit met een schaar en plakte ze op het Tropical Teal rechthoek.
Die cut the word "smile" four times out of Smooth White and once out of Kraft. Adhered them together and added some details using a white gelpen. Stamped the sentiment with Milk Chocolate and cut it into a banner. Finished of the card using some clear sequins. Stanste het woord "smile" vier keer uit Smooth White en één keer uit Kraft. Plakte alles op elkaar en bracht wat details aan met een witte gelpen. Stempelde de tekst met Milk Chocolate en stanste ze uit. Werkte de kaart af met verschillende maten clear sequins.

Used Copic Colors:
Pink - RV19, RV17, RV14, RV13, RV11, RV10
Brown - E49, E47, E44
Green - G99, G94, G21
Yellow - Y17, Y15, Y13


Have a lovely day!
Greets, Marieke

3 opmerkingen:

  1. You made me SMILE met deze SCHITTERENDE kaart Marieke. Wat heb je die bloemen MOOI gekleurd.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren! Je bloemen zijn echt zo mooi gekleurd! En wat fijn dat je de gebruikte Copic kleuren vermeld, heel handig als je nog niet zo ervaren bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen