donderdag 23 april 2020

My Favorite Things - Color Challenge #140

Hello all!

Today i'm here with a new Color Challenge by My Favorite Things. This week i decided to go floral. Vandaag ben ik er met een nieuwe kleuren challenge van My Favorite Things. Deze week besloot ik een bloemenstempel uit de kast te halen en er een verjaardagskaart van te maken.
Cut a topfold Blu Raspberry cardbase 14 x 10,5 splattered some white acrylic paint on to it. Die cut a Smooth White frame and added it in the middle of the card. Sneed een Blu Raspberry topfold kaart 14 x 13,5 en spettered er witte acrylic verf spetters op. Stanste uit Smooth White het frame en plakte dit verhoogd in het midden van de kaart.
Heat embost the sentiment on some Sno Cone cardstock using white embossing powder and cut it using a banner die. Stamped the flowers, colored it in using my Copic Markers and cut it using the matching Die-Namics. Heat emboste de tekst op Sno Cone cardstock met wit embossingpoeder en stanste het uit met een banner stans. Stempelde de bloemen, kleurde ze in met mijn Copic Marker en stanste ze uit met de passende Die-Namics.
Cut the flower in two parts and added it on the frame. To complement the flowers i added different seizes of clear sequins. Van het geheel maakte ik twee losse bloemen en plakte deze verhoogd op het frame. Om wat extra's toe te voegen bracht ik wat clear sequins aan in verschillende maten.

Used Copic Colors:
BG49, BG45, BG34
YR09, YR04, YR02, YR00, YR000, YR0000
C3, C1, 0

Have a lovely day!
Marieke

1 opmerking: