vrijdag 3 april 2020

Big Announcement *does a happy dance*

Hello all!

I'm so, so, so, so super proud and excited to share with you today that as of this month i'm one of the new members of the My Favorite Things Designteam! I am so honored to be joining them and beyond excited! (is it noticeble ;)) Ik ben zo super duber uber trost en enthousiast om met jullie te delen dat ik vanaf deze maand deel mag nemen aan het team van My Favorite Things! Ik ben zo vereerd dat ze mij in het team van dit hele gave merk wilde hebben. Ik doe nog bijna iedere dag een happydance sinds ze mij benaderde. 
Ofcourse a card using a few of there amazing products could not be missing on this post so here you go! Uiteraard mocht een voorbeeld kaart met een aantal van hun geweldige producten niet ontbreken, dus hier is hij dan.

The base of my card is a topfold card 10 x 13 i glued a designpaper panel on to it in the same seize. De basis of de kaart is een topfold kaart 10 x 13, ik plakte op de voorzijde designpapier in dezelfde maat.
Out of Smooth White cardstock i cut a white panel 9,5 x 12,5 and cut the shape out of the middle of the card. On a panel i ink the clouds using Distress ink. I cut some clouds using Smooth with and glue the cloud behind the panel using foamtape. Then i glue the clouds behind it using another layer of foamtape to get some dimension. Uit Smooth White cardstock snijd ik een rechthoek 9,5 x 12,5 en stans de vorm uit het paneel. Uit hetzelfde cardstock stans ik een wolk en plak dit achter de rechthoek met 3-d tape. Maak de wolken met Distress inkt op een stuk cardstock en plak dit daar weer achter met nog een laag 3-d tape.

I stamp the images using my Extreme black and color them in using my Copic Markers, cut them using the matching Die-Namics. On the horn of the unicorn i add some golden stickles. On the wings and rainbow i add a layer Wink of Stella. Stempel de afbeeldingen met Extreme black en kleur ze in met mijn Copic Markers, stans ze uit met bijbehorende stansen. Op de hoorn van de eenhoorn doe ik wat gouden stickles en op de vleugels doe ik een laagje wink of stella.
Stamp the sentiment on some Black Licorice cardstock and heat embos it with golden embossing powder. Cut it using a banner die and add it to the panel. Stempel de tekst op Black Licorice cardstock en heat embos het met goud embossingpoeder. Stans het uit met een banner stans en voeg het toe.

Used Copic Colors: 
Unicorn - E53, E51, E50, W5, W3, W1, R20, B02, B00, B00, 0
Pink - R89, R85, R83, R81
Orange - YR07, YR04, YR02, YR00
Yellow - Y17, Y15, Y13, Y11
Green - YG17, YG13, YG11
BlueGreen - BG18, BG15, BG13, BG11
Blue - B05, B02, B00, B000
Purple - V17, V15, V12

Have a lovely day!
Marieke

4 opmerkingen:

  1. Ze mogen een happy dance doen omdat jij ja hebt gezegd Marieke ;-) Zonder gekken, jij maakt zo’n prachtige kaartjes met hun spullen dat dit mij niets verbaasd. Ik heb al een paar keer een setje gekocht nadat ik een kaartje bij jou zag. Gefeliciteerd en geniet van dit leuke designer schap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Many congratulations Marieke - very well deserved. Your work is always so wonderful and you will be a huge asset!

    So lovely to hear some happy news during these scary days.

    Enjoy your designer post and keep dancing!

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je Marieke en ik denk dat je daar heel goed op zijn plaats bent. Dat laat deze vrolijke mooie kaart wel zien. Succes :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Marieke; en dik verdient! Jij maakt altijd zulke leuke kaarten. Ze hebben aan jou een goede ambassadeur. Deze kaart is ook weer heel gaaf. Lekker kleurrijk! Groeten en dans de komende week ook nog even door ;)

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen