dinsdag 25 februari 2020

I'm so Sorry

Hallo allemaal,

Daar was ik weer eens! Druk weekend achter de boeg met vrijdag een concert van de Kelly Family en zaterdag was het tijd voor Carnaval. Gisteren gewoon weer werken en zo ook vandaag maar niet voordat ik nog een kaart maakte. Here i was once again! A busy weekend with a concert of the Kelly Family and a trip to Southern part of Holland to celebrate Carnaval with my family. Yesterday i needed to work just like today but i made a card just before i have to go there!


De basis is een witte topfold kaart 10,5 x 13,5 hierop bracht ik met een wolken stencil en Dried Marigold Distress inkt de wolken aan. Stanste het rechthoekige frame en plakte dit in het midden van de kaart. The base of the card is a top fold card 10,5 x 13,5 cm. On the base i added some clouds using a stencil and Dried Marigold Distress ink. Die cut the frame and added that to the middle of the card.


Stempelde alle afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic markers, stanste ze uit met bijbehorende stansen. De taken verknipte ik in stukken zodat ze lang genoeg waren voor de kaart en het frame. Plakte de vlinders en kat op de kaart en als laatste stempelde ik de tekst. Stamped all the images, colored them up using my Copic markers and die cut them using the matching dies. I cut the leaves in three parts so i could extend it so it would fit the card and the frame. Adhered the cat and butterflies and finished off stamping the sentiment.

Gebruikte Copic kleuren:
Groen - G28, G24, G21
Oranje - YR02, YR00, YR000, YR000
Bruin - E44, E43, E42, E41
Cat - R22, W5, W3, W1, W00

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met de kaart doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge
My Favorite Things - Color Challenge

Stempels: Purrfect Friends, Deepest Sympathy, Forever and Owlways
Stansen: Purrfect Friends, Forever and Owlways, A2 rectangle Frame Die-Namics
Inkt: Memento Tuxedo Black, Dried Marigold Distress inkt, Versafine Onix Black
Papier: Smooth White, Primitive Cream
Extra: Mini Cloud Edges Stencil

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoe die takken doorlopen achter het kader. Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marieke en wat leuk om die stammen zo buiten het kader door te laten lopen. Dat geeft een mooi effect vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt!!!
    De Kelly Family?! Bestaan die nog?! Daar heb ik vroeger nog een cassete bandje van gehad...
    Ik hou echt wel van een feestje, en dan ben ik meestal ook wel die gene die nog helpt met het vegen van de zaal ;o) maar carnaval, dat is niet zo aan mij besteed. De winkel waar ik werk is 2 dagen dicht geweest, dus ik heb heerlijk op mijn hobbykamer gezeten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen