zaterdag 1 februari 2020

Distress ink video tutorial

Hallo  allemaal,

Zoals vorige week gezegd heb ik een tutorial gemaakt op verzoek van een aantal volgers hoe ik mij Distress ink achtergronden maak. Vandaag is het dan zo ver hij is klaar! Best veel werk zo'n voice over tutorial die een beetje degelijk is maar ik hoop dat jullie hem leuk vinden. As promised last week on request of a few followers i made a tutorial on how i make my Distress ink background. After several hours it is finally done! 



Hopelijk vonden jullie hem leuk, laat een comment achter hieronder of op mijn Youtube kanaal als je meer van dit soort tutorials zou willen zien! I hope you enjoy if be sure to leave a comment below or on my Youtube Channel if you wanne see more of there kind of tutorials!

Groet, Marieke

Wil je meer over de kaart weten neem dan een kijkje hier. If you wanne know more about the card it self have a look over here.

2 opmerkingen:

  1. Een sprookjesachtig mooie kaart Marieke. Schitterend zoals je die achtergrond gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar je Video Mariken! Nu geen tijd maar hij staat in mijn playlist. Je kaart is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen