vrijdag 7 oktober 2016

Vintage again!

Hoi Allemaal,

Ik zit helemaal in de vintage kaartjes ook vandaag weer een vintage kaartje gemaakt. Ditmaal een zwangerschapskaartje. Een oud collega van mij is zwanger en ze hebben deze week te horen gekregen dat ze een meisje krijgen, ik dacht daar kan ik wel iets mee. Zie hier het eindresultaat.


De basis is een dubbele vierkante kraft kaart van 14 x 14. Daarop wit cardstock van 13,6 x 13,6 en dan designpapier vintage maja van 13,2 x 13,2. Ook ditmaal het designpapier en cardstock bewerkt met distress inkt en een papier distresser. Een wit vierkant van 12,6 x 12,6 met daarop designpapier van 12,2 x 12,2. Een wit  vierkant van 9,4 x 9,4. en designpapier van 9 x 9. Al het designpapier wederom voorzien van een stikrandje. De vieuwmaster stans van noor gestanst en verwerkt met sugar plum en walnut stain distress inkt.  


De banner ook van noor gestanst en daar de tekst op gestempeld. Het plaatje is er eentje uit het pretty papers blok van noor. Ik heb de stans gestanst en ook bewerkt met walnut stain en sugar plum. Het zijn twee losse stansen, bij de bovenste heb ik het plaatje opgeplakt en daarna uitgeknipt en op de basis geplakt. Links en rechts een bloementoefje en een charm van een ooievaar.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Live & Love Crafts: Think Pink.
Noor Design Uk: Cas or fully loaded.
As you like it: Favorite flowers, bought ones, i love the variety in thoose also i think the look really really pretty!.
In The Pink: Flower Power.
The Ribbon Girl: Anything goes.
Noor Design Schets challenge: Schets.
Craftheaven: Moodboard.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Hallo Marieke
    Ik vind je kaart prachtig, het plaatje is zo vertederend, mooie mallen en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining in with The Ribbon Girl October Card Challenge, best of luck, Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, Marieke. Mooie details. Leuk dat je meedoet bij AS You Like It. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is stunning! Thanks for joining us at The Ribbon Girl, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card I adore this image. Love all the dies used.
    Thank you for joining us at Noor Design UK, hope you will join us in our next challenge. Good luck hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen