maandag 2 maart 2015

Weer eens wat anders...

Hoi allemaal,

Het thema van het kaartje is niet zo anders als wat ik de afgelopen weken heb laten zien het is namelijk wederom een babykaartje... Maar ik zoals ik van de week al had verteld had ik het designpapier van Pion Design gehaald en dat is vintage stijl wat helemaal niet mijn ding is en daar kwam ik wederom achter toen ik met het vorige babykaartje bezig was. Maar goed heb het papier liggen dus ik vind dat ik er dan ook wat mee moet doen, dus nogmaals een poging gewaagd alleen heb ik ditmaal het stempeltje "vintage" proberen in te kleuren ben benieuwd wat jullie ervan vinden...


Met het kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Marianne Design Diva's; Pearls and or ribbons. Loves Rubberstamps; Ribbon and or lace. Crafting from the heart; Anything Goes. Scribble and scrap; Anything Goes. Kaartjes Inspiratie Challenge; Bingo; Blauw, stans, Bloemen. Winter wonderland; Tie a bow. Glitter n Sparkle; Anything goes. Simon Says Wednesday; Anything Goes. The Crafter's Cafe; Lots of layers.



Ok het is een crème kleurige dubbele basiskaart die ik heb geknipt met de shape art mal van Dutch Doobadoo. Daarop een laag designpapier (ook geknipt met de shape art mal) met daaronder wat wondgaas. Daarop een vierkant van crème kleurig cardstock van 11 x 11 met daarop desingpapier van 10,7 x 10,7. Onder het vierkant een witte doilie. Onder in de kaart heb ik wat kant met daarover heen blauw lint. Alles bewerkt met distress inkt en een paperdistresser. Alle lagen op elkaar geplakt met 3-d tape. Onderin nog een strook met parels.



Ik heb een stempel van Lili of the Valley gebruikt namelijk; Cosy Pram . Ingekleurd met Copics; E40, E41, E42, E43. Daarna uitgestanst met een cirkel stans en bewerkt met distress inkt en embossings enemal. Van designpapier een Cirkel stans van Marianne Design (CR1248) gestanst ook deze bewerkt met distress inkt en daarna op elkaar geplakt met een wondgaasje er tussen. 



Rechts bovenin drie bloemen geplaatst en met bruine inkt de tekst van Marianne design (CS0889) gestempeld. Ook dit weer bewerkt met distress inkt en een papier distresser.



Links heb ik twee maal de stans van Marianne Design (LR0271) gestanst in de kleuren crème en licht blauw. Beide bewerkt met distress inkt. Onderin van het blauwe lint een strik gemaakt met daarop een houten hartje. Van wit rafta ook een strik gemaakt en daaraan een charm van Marianne Design (JU0885). En afgewerkt met wat bloemen.

Fijne dag Allemaal!

Liefs,
Marieke

21 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is ie prachtig Marieke.
    Wat een mooie kleurencombinatie!
    Super gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marieke! Prachtig en je hebt het stempeltje ZO mooi ingekleurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeel mooi je babykaartje Marieke.....was ik alvast maar zover...ik moet namelijk ook nog 2 babyboy-kaartjes maken...dus deze prachtige kaart is heel goed voor de inspiratie ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeel mooi je babykaartje Marieke.....was ik alvast maar zover...ik moet namelijk ook nog 2 babyboy-kaartjes maken...dus deze prachtige kaart is heel goed voor de inspiratie ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable Marieke, so cute and pretty, love it!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor hoe je telkens al die challenges weet te combineren, complimenten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  7. Harstikke mooi , vaker vintage kaartjes gaan maken hoor!
    Leuk dat je meedoet bij Marianne Design Divas en Loves Rubberstamps trouwens, tot snel
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens jou is vintage niet jouw ding....maar wat schitterend is je kaartje Marieke! Ik vind 'em supermooi.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo wat een schatje van een kaart heb je weer gemaakt Marieke, ik zit ervan te smullen, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a gorgeous card!! Beautiful image, papers and embellishments. Great card shape. Thanks for playing along at Loves Rubberstamps.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Truly BEAUTIFUL! the layering and details are gorgeous! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A wonderful baby card - love the distressed parts, layers and perfect mono coloring. :)
    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, wat fijn dat je die mee laat doen bij onze KIC challenge!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe in our "Lots of Layers Challenge" and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, this is completely stunning! Absolutely gorgeous details and I love your pretty bow. Thanks for sharing your creation with us at Winter Wonderland!
    Rebecca.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card, love the colour scheme! Lovely use of different materials & embellishments. Such a cute make. Thanks for joining the Glitternsparkle challenge, good luck. Queenofglitter.blogspot.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,

    Heel mooi. Tof dat je meedoet met de challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is a lovely card...Thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marieke wat een prachtige kaart is dit geworden. Bedankt voor het. Meedoen bij KIC. Groeten. Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, Marieke!!!
    Thanks for sharing your work with us at Marianne Design Divas Challenge Blog.
    DT Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen