zondag 22 maart 2015

Hoppy Easter

Hoi Allemaal,

Ik had mezelf voor genomen géén paaskaartjes te maken aangezien ik ze zelf toch niet verstuur.. maar goed toen ik deze digi voorbij zag komen wilde ik er toch wel eentje maken en tja waar één schaap over de dam is.... dus er zullen er wel nog een aantal volgen... Of niet ik weet het zelf ook niet altijd :P.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Scr@p - Cards; Maak een paaskaart met een shape art mal van Dutch Doobadoo. The sisterhood of crafter's; Photo inspiration. Copic Marker Europe; Spring is in the air. The Paper Shelter; Spring delights. The Crafter's Cafe; What season are you in? (spring). Fab 'n' Funky; Spring into colour. Simon says Wednesday; Inspiration photo. Mo's Clubhouse; Spring Bunny Zoe's craft; Spring Colours. Anreda; Spring has Sprung.


De basis is een witte dubbele kaart die ik heb geknipt met de shape art mal van Dutch Doobadoo. Voor dat ik ging knippen het eerste laag designpapier opgeplakt en daarna na getekend en geknipt. Vervolgens een slag kleiner van geel designpapier nogmaals de mal uitgeknipt. Tussen de basis en het gele designpapier nog een witte doily gedaan. Van turquoise designpapier een strook van 15 x 5 met daarop geel lint met daarover heen een stuk kant.



Een digi stempel gebruikt van Mo Manning genaamd; Valerie Bunny. Ingekleurd met copics.

Huid; E000, E00, E11, E21, E04. Wangen; R20. Vest, schoenen en eieren; Y19, Y15, Y11. Jurk en eieren; BG15, BG13, BG10. Mandje; E37, E35, E33. Gras; YG17, YG13, YG11. Haar; BV25, BV23. Omlijning; C3, C1.

Ditmaal voor het kleuren uitgestanst met een ovale stans van Wild Rose Studio.



Links bovenin mijn bloementoef ;).



Rechts heb ik met het designpapier een strik gestanst van Marianne Design. De digi stempel komt bij de stempel van Mo Manning uitgeprint en uitgeknipt. Afgewerkt met wat bloemen.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

20 opmerkingen:

  1. Gorgeous Spring card love your image and your card design. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eniggg, jij hebt volgens mij een kast vol bloemen...:-), SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat je deze perse wilde doen.
    Wat een schatje.
    En wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Alles past zo mooi bij elkaar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke Paaskaart Marieke! Leuke stempel, mooie vorm en prachtige bloemen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig paasstempeltje Marieke. Ik maak alleen maar paaskaartjes voor mijn kleinkindjes, samen met hun paasei krijgen ze die dan.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous coloring and fun creation Marieke! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Photo Color Inspiration’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    P.S. Have you checked out our Design Team Call??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou....je paaskaartje is goed gelukt hoor....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig lief paaskaartje Marieke...wat een schattig en mooi ingekleurde stempeltje....Heelleuk gemaakt weer....

    groetjes en een fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo Marieke, wat een schattige paaskaart heb je gemaakt, ook weer zo mooi gekleurd, prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A spring delight in layers of goodness. Thanks so much for sharing this treasure with us for the very first contest at the brand new Mo's Clubhouse blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Marieke, ik kan me voorstellen dat je gezwicht bent voor deze digistamp. Prachtige bloementoef bij het tekststempeltje. Ik ben benieuwd naar je andere kaartjes.... Hihi, die gaan er echt wel komen hoor.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, vergeet ik je nog helemaal te bedanken voor je deelname bij scr@pcards!

      Verwijderen
  12. precious card, your coloring is amazing! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw ontzettend gaaf!!! Mooie digi en heel mooi geheel.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh this is so gorgeous and a total delight to see, the image, colours and design are truly wonderful, thank you for joining our challenge this week at FAB 'N' FUNKY
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So gorgeous Marieke, lovely design, fab image and perfect colouring, lovely!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat a cute image an a lovely Easter card Thank you for participating at Fab`nFunky challenge, Hope to see you in the next challenge too.// Zora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Marieke, I love this card! Your coloring is gorgeous!! Such a fun and perfect Easter card! Thanks for joining us for our first Clubhouse Blog coloring contest here at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt weer een prachtig kaartje, Marieke!
    Bedankt om mee te doen met de challenge van Copic Marker Europe!

    BeantwoordenVerwijderen