donderdag 14 december 2017

You go, gull!

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een afscheid van een collega, er werd aan mij gevraagd daarvoor een kaartje te maken. Ondanks dat ik het nog best druk heb met benodigde opdrachten en kerstkaarten besloten er eergisteren toch maar even voor te gaan zitten.


Voor de kaart gebruikte ik de Seagull set van My Favorite Things. Ik stempelde links 12 zeemeeuwen, het aantal collega's dat er zijn. Er kleurde daarna de scene er omheen, toen ik er aan begon dacht ik ships, de andere zeemeeuw moet er nog bij. Deze heb ik dus later gestempeld en uitgeknipt. Een sneetje in de zee en hem er tussen gestoken.



Ik stanste het geheel met de rechthoek van blueprint 15. Ik schreef daarna bij een aantal meeuwen "bey", nu zien sommige al wel waar het misgaat... Het is namelijk Bye... Ik wilde niet weer helemaal opnieuw beginnen omdat het al zoveel werk was geweest en besloot kleine tekstballonnen te maken en daar de juiste bye in te schrijven en plakte deze met 3-d tape op de kaart. Ditmaal maakte ik er 12 voor iedere zeemeeuw een.

Gebruikte Copics:

Zee - B18, B16, B14, BG15, BG13, BG11, BG10 en een witte gelpen
Strand - E55, E53, E51, E50
Lucht: YR14, Y17, Y15, Y02, Y000, BG000
Meeuwen - C3, C1, C0, BV25, BV23, BV20, YR27, YR24, YR21, R20, witte gelpen
paal - E29, E27, E25, E23

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Fab'n Funky: Anything but Christmas.
Simon Says Wednesday challenge: Stitch it.

6 opmerkingen:

  1. Wow.....prachtige kaart Marieke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje voor je vertrekkende collega! En erg hè, zo’n fout geschreven woord, handig opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig!!! enne bey is Meeuws voor bye toch? Je had het gewoon kunnen laten staan ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Marieke! the scene you've created is super cute and so beautifully coloured.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen