zaterdag 25 februari 2017

Vintage Romance

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, waarschijnlijk met het laatste kaartje van deze maand, ik heb er nog een aantal te maken als guest design voor Kraftin Kimmie, dus ik ben de aankomende periode onder de pannen gok ik zo. Ditmaal weer een vintage kaartje voor jullie.


De basis is een enkele kaart dit ik heb geknipt uit kraft met de shape art mal (470.713.135), dit nog twee keer gedaan alleen dan in het wit en designpapier (Vintage Romance Maja Design). Uit hetzelfde designpapier twee keer een rechthoek gesneden en dit verschoven op elkaar opgeplakt. Achter het designpapier de randstans met de harten (6002/0252) van Noor gedaan. Uiteraard heb ik alles bewerkt met mijn distress inkt. Op de hoeken van het designpapier wat parels. 


Onderin wat tulle kant/lint. De ovaal van noor gestanst uit wit cardstock en met een ovale stans van Aurelli heb ik het plaatje (KV160317) van Syta gestanst, de stans nogmaals over getrokken op kraft, uitgeknipt en dit op elkaar gemat. Mijn wel bekende bloementoef mocht niet ontbreken ditmaal aan weerszijde. En als laatste de stempel (6410/0040) van Noor gestempeld met bruine inkt en deze uitgeknipt.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Syta's kaartengroep: Liefde met een plaatje van Syta.
Scrap from your heart: Valentijn.
Creative Scrapping: Joy.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Marieke. Mooie combinatie dat zacht-roze met kraft. Dat tulen "rokje" geeft er een hele zachte uitstraling aan..mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super romantische kaart!! Prachtige kleur combi!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally beautiful!
    Thanks for joining the challenge at Kreativ Scrapping, wish you luck in the draw!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de harten bovenin en de tule onderin. Je girly kaart is heel leuk geworden, mooie stralende kleuren.
    lieve groetjes Angelqiue

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! What a gorgeaous vintage card! Lovelvy! Thank you for joining our challenge over at Scrap From Your Heart! Hugs Stine - DT

    BeantwoordenVerwijderen