zondag 4 februari 2024

Studio Light - Leuke "kerst" Post

Hallo Allemaal,

Hier is mijn wekelijkse post voor Studio Light weer. Deze keer maakte ik met de Sweet Stories producten een hele speciale kerstkaart. Voor mijn beste vriendin maakte ik als kerstkaart onderstaande kaart en wel met een hele bijzondere reden; wij verwachten namelijk een kindje! Toen ik deze kaart maakte wisten we het nog maar net, daarom maakte ik als verassing voor haar deze kaart. 
De basis is een witte topfold kaart, ik beplakte deze met 1/4 inch strips van rood, groen en wit cardstock. Stanste de rechthoek en beinkte dit met inkt. Bewerkte het daarna met een stencil en stanste het sneeuw uit.
Maakte zelf de postzegel uit wit cardstock en bestempelde het met rode en groene inkt. Plakte het op de achtergrond en stempelde de andere stempels. Heat emboste de tekst op groen cardstock en stanste het uit. Stempelde de andere tekst op wit cardstock en het sneeuw. Stanste de rode tekst uit en plakte het op de kaart.
Stempelde alle afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic markers en stanste ze uit met de bijpassende stansen of knipte ze uit. 

Gebruikte Copic Kleuren:
Rendier - E57, E55, E53, E51, E50 / E47, E44, E43, E42 / N8, N6 / R20, R00
Rood - R59, R39, R37, R29, R27, R24
Goud - E27, Y26, Y15, Y13
Groen - G99, G94, G21
Hout - E37, E35, E33, E31

Heb een heerlijke dag!
Groet, Marieke

Stempels: SL-SS-SCD55, Leuke Post, Baby Onderweg, Knuffel (Carlijn Design)
Stansen: SL-SS-SCD55, SL-SS-CD459, 
Inkt: Memento Tuxedo BlackVersamark Watermark inkt, Kraft, Jellybean Green, Red Hot, Versafine Onyx Black
Papier: Smooth White, Jellybean Green, Red Hot, Naturel

1 opmerking: