vrijdag 17 februari 2023

Studio Light - Happy Birthday 2.0

Hallo Allemaal,

Hier is mijn wekelijkse post voor Studio Light weer. Deze keer maakte ik met de Sweet Stories producten een verjaardag kaart, ditmaal kwamen de hamster in actie. I'm back with my weekly post for Studio Light. This time around I decided on making a Birthday card card using a few of the Sweet Stories products.
Zoals altijd begon ik met het maken van de achtergrond. Ik inktblende Twisted Citron met Lucky Glover en spetterde wat water. Stempelde in verschillende kleuren de balloon lijntje op de kaart.

As useal I started with my background. I inkblended Twisted Citron with Lucky Glover and splattered some water. In different colors ink I stamped the balloon strings on to the bakcground.
Stempelde alle afbeeldingen en kleurde ze in met mijn Copic markers. Ik besloot waar ik alle afbeeldingen wilde hebben zodat ik de tekst kon stempelen.

Stamped all the images, colored them up using my Copic markers. Decided were I wanted all my images to go and stamped the sentiment.
Plakte alle afbeeldingen op de kaart en plakte het geheel op een witte tofold basiskaart. Glued all the images onto the card and the whole background went onto a white topfold basecard.

Gebruikte Copic Kleuren:
Geel - Y17, Y15, Y13, Y11
Groen - YG67, YG63, YG03, YG01
Roze - R85, R83, R81
Oranje - YR09, YR04, YR02
Blauw - B02, B00, B000
Paars - V09, V17, V15, V13
Wit - C5, C3, C1, C00, 0
Hamster links - T9, T7, T5, T3 / C3, C1, C00, 0
Hamster rechts - E57, E55, E53, E51, E50, 0

Heb een heerlijke dag!
Groet, Marieke

Stempels: SL-SS-SCD56, SL-SS-STAMP419, SL-SS-SCD51
Stansen: SL-SS-SCD56, SL-SS-SCD51
Papier: Smooth White

1 opmerking: