vrijdag 20 januari 2023

Studio Light - Berry Sweet Birthday Wishes

 Hallo Allemaal,

Hier is mijn wekelijkse post voor Studio Light weer. Deze keer maakte ik met de Sweet Stories producten gecombineerd met de Creative Craftlab Producten een verjaardagkaart. I'm back with my weekly post for Studio Light. This time around I decided on making a bitthday card using the tigers out of the Sweet Stories line combined with some prodcuts of the Creative Craftlab line.
Stanste de geschupte rechthoek twee keer, een in het blauw de ander in het wit. Rilde de witte op de tweede geschupte rand en plakte vast aan de blauwe. Stanste de binnenstans uit het designpapier en uit groen cardstock stanste ik het gras en plakte beide op.

Die cut the scallop background out of blue and white cardstock. Scored the white version on the second scallop and adhered them together. Die cut the inner rectangle out of pattern paper and the grass out of green cardstock adhered them together onto the card.
Stempelde de tekst rechtstreeks op de basis. Uit het roze cardstock stanste ik de aardbeien en letters en inkte deze met Candied apple. Stanste alle andere onderdelen uit en plakte het in elkaar. Bewerkte de letters met een zwarte fineliner en plakte alle onderdelen op de kaart.

Stamped the sentiment directly onto the base. Out of pink cardstock I die cut the strawberries and the letters and inked them up using Candied Apple. Die cut all the other elements, adhered them together and onto the card. Added some black details to the letters using a fineliner.
Stempelde de afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic markers en knipte ze uit met mijn schaar. Plakte alles op de kaart en werkte de kaart af met een witte fineliner. Stamped all the images, colored them up using my Copic markers and cut them using my siccors. Adhered everything onto the card and finished the card of adding some white gelpen details.

Gebruikte Copic Kleuren:
Tijger - YR27, YR24, YR23, YR21 / W5, W3, W1, W00, 0 / R22, R20, R00 / N7, N5, N3
Aardbei - R27, R24, R22, R32, R20 / G07, YG07, YG05

Heb een heerlijke dag!
Groet, Marieke

Stempels: SL-SS-SCD47, CCL-FR-STAMP347
Stansen: SL-SS-SCD47, CCL-ES-CD425, CCL-FR-CD478, CCL-ES-CD157
Papier: Summer Splash, Smooth White, Lemon Drop, CCL-FR-PP66, CCL-FR-PP81, SL-ES-PP54
Extra: Witte gelpen, Zwarte Fineliner.

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk aarbeienkaarje. Ik zou er zo een hap uit nemen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, ik krijg er ondanks de sneeuw buiten al echt de lentekriebels van!

    BeantwoordenVerwijderen