dinsdag 24 mei 2022

Winterse Card Swap

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart die ik maakte voor een Card Swap met Ellen Haxelmans. Na de laatste Magische Card Swap besloten we er nog eentje te doen. Naast de kaart zouden we ook een klein cadeau toevoegen. Today I have a card specially made for a Card Swap with Ellen Haxelmans. After the Magical Card Swap we had in the summer we decided on doing another cardswap. Beside the card we also send eachother a small present.
Ik vind slimline kaarten helemaal leuk en shaker kaarten ook dus ik maakte een slimline shakerkaart! Op aquarel papier inktblende ik Antique Linen, Victorian Velvet en Wilter Violet. Spetterde er water en witte verf op en stanste het uit. Stanste twee randen en plakte deze tijdelijk op. You know by know I love Slimline and Shakercards so I decided to combine both and make a Slimline Shaker Card. On some watercolor paper I inkblended some Antique Linen, Victorian Velver and Wilted Violet. Splattered some water and white paint and die cut the panel. Die cut two borders of snow and temporarly added them.

Stempelde alle afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic markers en stanste of knipte ze uit. Plaatste de afbeeldingen waar ik ze wilde hebben en plakte ze tijdelijk vast. Zodra ik wist hoe ik ze wilde plakte ik de sneeuw en bomen die in de "ramen" komen vast. Stanste de "ramen" uit de achtergrond en nam ze over op een stuk wit cardstock. Stamped all the images, colored them up using my Copic markers and cut them using matching dies or my sciccors. Added the images were  I wanted them and glued the ones that would be in the "window frames". Die cut the "window frames" and traced the windows on a piece of white cardstock.
Plakte de uitgestanste ramen op de witte rechthoek. Plakte wat acetate achter de geinkte achtergrond en plakte er foamtape op. Vulde de shaker met shakermateriaal en plakte het dicht met een geschubte Kraft achtergrond. Deze stanste ik nog een keer en plakte ik op de achterkant van de andere om er zo een dubbele kaart van te maken.

Added the die cut frames onto the white rectangle and glued some acetate behind the inkblended panel. Added some foamtape and filled up the shaker. Closed the shaker using a scalloped Kraft base. Die cut another Kraft Scalloped base and glued them together so it would turn into a topfold basecard.
Plakte daarna alle andere afbeeldingen op en bewerkte ze met een witte gelpen. Heat emboste de teksten op gekleurd cardstock en stanste ze uit. Glued all the images onto the card and added some white gelpen details to them. Heat set the sentiments onto some colored cardstock and die cut them.

Gebruikte Copic kleuren:
Penguin - N6, N4, N3, N2; E53, E51, E50, 0; YR09, YR04, YR02; R20
Pink - R85, R83, R81
Orange - YR04, YR02, YR00
Yellow - Y15, Y13, Y11
Green - YG17, YG13, YG11
Blue green - BG15, BG13, BG11
Blue - B02, B00, B000, B0000, 0
Purple - V17, V15, V12
White - C5, C3, C1
Trees - YG67, YG63, YG03; E35, E33

Heb een heerlijke dag!
Groet, Marieke

Stempels: Warm Hugs and Frosty Kisses (My Favorite Things), Leuke Post, Penguin Puck (Carlijn Design)
Stansen: Warm Hugs and Frosy Kisses, Itty Bitty Strips Die-Namics (My Favorite Things), Leuke Post (Carlijn Design), (Mama Elephant) Slim Card Basics
Inkt: Antique Linen/ Victorian Velvet/ Wilter Violet Distress Inkt, Tsukineko VersamarkMemento Tuxedo Black.
Papier: Kraft, Smooth White, Ripe Raspberry, Grape Jelly 
Extra: Acetate, Witte Gelpen, Witte Verfmarker, Shakermateriaal, Zwarte Fineliner, Witte Embossingpoeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten