woensdag 26 mei 2021

My Favorite Things - Wednesday Sketch Challenge #543

Hello all!

Today i'm back again with a new Sketch Challenge by My Favorite Things. This week i decided to make a Birthday card just because i always seem to have a shortage of Birthday cards. Vandaag ben ik er weer met een nieuwe schets challenge van My Favorite Things. Deze week maakte ik een verjaardagkaart op één of andere manier lijkt ik er altijd te kort te komen!
So for this weeks sketch challenge is stayed true to the sketch, I just added a small element to the card so it would be more fun to look at. 
Voor de sketch van deze week bleef ik trouw aan het design, ik voegde een extra detail toe zodat het design wat aantrekkelijker was.
So the base of the card is a topfold kraft card, I added a banner of Pattern Paper to the bottom of the card. Die cut the biggest shape Balloon out of Smooth White and added a string of twine. De basis van de kaart is een topfold kraft kaart, aan de onderzijde plakte ik een strook design papier. Stanste de grootste maat ballon uit Smooth white en voegde een stukje twine toe.

Stamped the image, colored it up using my Copic markers and cut it using my sciccors. I stamped the line, two more times so I would be aible to glued it behind the sentiments. Stempelde de afbeelding, kleurde hem in met mijn Copic markers en knipte hem uit met mijn schaar. Stempelde de lijn nog twee keer zodat het een geheel zou vormen achter de teksten.
Heat set the sentiments on some Tropical Teal cardstock and cut it using the Itty Bitty Strips Die-Namics. Added them onto the card and finished the card of using some enamel dots and a layer of Glossy accent on the balloon. Heat emboste de teksten op Tropical Teal cardstock en stanste het uit met de Itty Bitty Strips Die-Namics. Plakte ze op de kaart en werkte de kaart af met enemal dots en op de gele ballon ging Glossy Accent.


Used Copic Colors:
Sheep - W5, W3, W1, W00, E000, E00, E11, E21, E04
Yellow - Y17, Y15, Y13, Y11

Have a lovely day!
Greets, Marieke

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave uitwering van de schets Marieke! Het lijkt op het eerste oog een simpel kaartje maar er zijn zoveel leuke details op te vinden zoals het verlengde draadje bij het schaapje en het echte touw onderin. Ik vind hem prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Nicole vind ik je kaart echt prachtig. Ben een beetje laat, maar zie het nu pas. Geweldige kleuren en details! Ik hou ervan! En zó netjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen