woensdag 24 juni 2020

My Favorite Things - Wednesday Sketch Challenge #495

Hello all!

Today i'm back again with a new Sketch Challenge by My Favorite Things. This week i decided to play with the fun Reindeer Games stamp. Vandaag ben ik er weer met een nieuwe schets challenge van My Favorite Things. Deze week speelde ik met de leuke Reindeer Games stempel.
 This week i decided just to go with the sketch i like the three bars on the bottom so i sticked with it. Deze week besloot ik bij de schets te blijven ik vind de strepen onderin super leuk en mede daarom bleef ik trouw aan de schets.


Started with a Kraft topfold cardbase 10,5 x 13,5 and added some white trees onto it using a stencil and white ink. Added some white ink splatters and let it dry aside. Cut a panel of designpaper (9,5 x 5,5) and a piece of snow and adhered them together. Sneed een topfold kraft basiskaart 10,5 x 13,5 en bewerkte de voorzijde met witte inkt en een stencil. Spetterde er witte verf op en liet het drogen. Sneed een strook designpapier (9,5 x 5,5) en een strook sneeuw en plakte dit op elkaar.
Stamped the images, colored them up using my Copic markers and die cut them using matching Die-Namics. Heat embost the snowflakes on vellum, cut them using the matching Die-Namics and added a enamel dot. Stempelde de afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic markers en stanste ze uit met de bijbehorende Die-Namics. Heat emboste de sneewvlok op vellum, stanste uit met de bijpassende Die-Namics en voegde een enamel dot toe.
On a piece of cardstock i heat embost the sentiment but seperated from eachother. Cut them using a banner die and added them to the cardbase. Op een stuk rood cardstock heat emboste ik de teksten los van elkaar en gebruikte een banner stans om er drie strepen van te maken. Plakte deze op en kon de rest van de kaart in elkaar zetten.


Used Copic Colors:
Deer - E57, E55, E53, E51, E50, C3, C1, 37, E35, E33
Trees - YG67, YG63, YG03, E37, E35, E33

Have a lovely day!
Greets, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten