zondag 1 mei 2016

Gastdesigner Creaine challenge.

Hoi Allemaal,

In maart was ik als ik tweede geëindigd bij het Creaine challenge blog en er werd vervolgens gevraagd of ik een keer gastdesigner wilde zijn, natuurlijk deed ik dat. De opdracht is ditmaal een beterschap kaart en een schets.



De basis is een witte vierkante kaart van 14 x 14. Daarop turquoise, grijs cardstock en designpapier. Twee keer een grijze recthoek van 10 x 14 en 8,5 x 15. Daarop turquoise, wit cardstock en designpapier (kaiserkraft). In het midden drie banners en bovenin de stempel van Marianne Design. De kaart voor mijn doen rustig gehouden maar dat komt voornamelijk omdat de schets al vrij vol is en er ook allerlei verschillende kleuren gebruikt worden.



Ik heb een digi stempel gebruikt van de Sponsor Bugaboo genaamd Sick Girl. Ingekleurd met Copics en daarna gemat op turquoise en grijs cardstock. Zoals je hieronder ziet heb ik de schets een kwartslag gedraaid.



Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

The ribbon girl: May card challenge.
Simon Says wednesday challenge: Aything Goes.
lil patch of crafty friends: Anything Goes.
Crafts Galore Encore Challenge: Anything Goes
Stamping sensations: Anything Goes.
Markerpop! : Anything goes.
Crafting with friends: Anything goes.
Craft your passion: Anything Goes
Tuesday Throwdown: Anything Goes.
Crafty Gals corner: Anything Goes.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt Marieke, een héél toepasselijk thema, zo voel ik me ook als jou digi, snik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A great card and design Marieke, it's lovely to see you at Stamping Sensations challenge, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous design and colours on your card. Love that Bugaboo image, it was one the first ones I ever used. Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends. Hope to see you again and good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I love it! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner Challenges! Jeanie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card! The image is fabulous, and I love your mix of patterns and colors. Thank you for joining us at Craft Your Passion. We hope to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. your card is just fabulous! I really like the image, too.

    Thank you for joining our 'Anything Goes' Challenge at Crafts Galore Encore! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your card, super design and great image

    Thanks fior joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen