zaterdag 19 december 2015

Christmas cards

Hoi Allemaal,

Gisterenavond heerlijk voor de tv toch nog wat kerstkaartjes gemaakt, ik kwam namelijk met het schrijven van de kaartjes toch achter dat ik er nog een aantal miste nou ja dan maar even een lekker avondje kleuren, vanochtend nog even wat embellishments en een stempel en er zijn er weer drie klaar.




De basis is een rechthoekige kaart van 10,5 x 15. Ik heb een digi gebruikt van 2 cute ink en ingekleurd met de no line techniek. Het mutsje voorzien van wat fluf en de tekst van Marianne design gestempeld. 

Met dit kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Crafty friends; Anything Goes. Creative inspiration challenge; Merry christmas. Sweet Stampin Challenge; Merry Christmas. Casology; Toy. Happy Little stampers; Favorite techniek (no line colouring). Simon says monday; just a pinch (the fluff on the head). Deep ocean challenge; Anything Goes. 



De basis van de kaart is 10,5 x 15. Een digi stempel gebruikt van 2 Cute ink en ingkleurd met de no line techniek. Wat sequins voor de bling en de tekst geheat embost met gouden embossingspoeder.

Met de kaart doe ik graag mee met de volgende challenge's; Time Out challenge's; Photo inspiration (inspired by the colours). DLART; Red and green. ABC challenge; X is for extreme.



De basis van de kaart is 15 x 10,5. Wederom een digi gebruikt van 2 Cute ink. Ingekleurd met Copics en daarna de mutsjes voorzien van fluf. De tekst is een digitale stempel die heb ik tegelijk afgedrukt.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

17 opmerkingen:

  1. Such super cute images Marieke! Thanks for joining us at Happy Little Stampers! Hazel xx
    My Card Attic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alledrie helemaal geweldig! (en vraag me af welk soort cardstock je gebruikt als je "one layer" kaarten maakt ;-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie schatten van kerstkaarten Marieke! Heel mooi dat je voor deze kaarten de no-lines techniek hebt gebruikt :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke wat zijn ze leuke geworden! alle 3. Leuke techniek. Ziet er heel mooi uit. Soms moet je toch nog wat kaarten hebben..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stuk voor stuk super leuke kaarten Marieke. Die no-line techniek is toch wel heel gaaf!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes, stuk voor stuk, en weer zo mooi gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, ik liep even wat achter maar heb net zitten genieten van je prachtige kaartjes die ik gemist heb. Je twee kaartjes voor Kroatiƫ waren prachtig, wat mooi afgewerkt en hele originele digi's gebruikt. En je kaartje van onder de naaimachine is echt schitterend, wat een werk zit daarin. En ja, ik blijf me verbazen over hoe prachtig jij kan inkleuren, echt super.
    lieve groetjes Angelique
    Oja en deze CAS kaarten zijn weer genieten voor de ontvangers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten Marieke, je hebt weer zo prachtig ingekleurd, mooi dat rustige, ik hou daar ook wel van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful trio of adorable cards. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely Christmas creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such cute CAS cards and your coloring looks amazing! Thanks for taking TIME OUT and joining our challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful set of cards and your colouring looks gorgeous. Thank you for joining in at Happy Little Stampers CAS challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great cards.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. There beautiful cards. I love the blue and white one-the bear is so cute. Thank You for joining the DL.ART Thankful Thursday Challenge. Katie-DTMember

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute cards.Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute cards.Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kaartjes Marieke fijn dat je weer meedoet bij Crafty Friends, succes, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen