zaterdag 4 februari 2017

Marianne Design gastdesigner - Hoera er is er eendje jarig

Hoi Allemaal,

Vandaag het tweede kaartje dat ik jullie wil laten zien, dat ik heb gemaakt naar aanleiding van het gastdesignerschap van Marianne Design. Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes die ik op het eerste bericht kreeg!

De basis is een dubbele witte vierkante kaart van 13,5 x 13,5. Daarop designpapier van 13,5 x 13,5 (PK9131). Een vierkant gesneden van 12,5 x 12,5 en dit er met 3-d tape opgeplakt. Nogmaals een vierkant gesneden ditmaal van 10,5 x 10,5 en dit verschoven met 3-d tape op de kaart geplakt. 



Op een stuk copic papier van 10,5 x 10,5 de eendje en de bloemen gestempeld (HT1615) deze ingekleurd met copics en de scene er omheen gemaakt. Ten slotte de tekst hoera (HT1601) em er is er eendje jarig (CS0985) gestempeld. Afgewerkt met een knoop en wat twine. Alle hoeken heb ik afgerond met een cornerchomper.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Marianne design kreadiva's: Alles mag
Marianne design diva's: Alles mag.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

7 opmerkingen:

  1. Ach Marieke wat een schattig kaartje ...zo lief met die eendjes ...een heel vrolijk tafereeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt ik meteen helemaal vrolijk van. zo leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super kaart heb je gemaakt ze zijn zo leuk die eendjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marieke een lekker vrolijk eenden kaartje.. heel veel succes bij Marianne Design Divas en Marianne Design Kreadivas en veel plezier nog bij als gd :) liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marieke your creation is so pretty. I love your spring scene... Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge Alma

    BeantwoordenVerwijderen