zaterdag 20 februari 2016

Vintage Kerst

Hoi allemaal,

Nu had ik van de week toch al mijn spulletjes nog op mijn bureau liggen voor het vintage kaartje wat ik van de week had gemaakt toen kwam bij het WLVC de nieuwe challenge online en die viel eigenlijk in dezelfde kleurstelling als het kaartje wat ik van de week maakte. Dus ging ik maar meteen door met het maken van een nieuw kaartje.


De basis is een vierkante dubbele witte kaart die ik geknipt heb met een shape art mal. Een slagje kleiner nogmaals de mal alleen dan van designpapier. Een laagje met wondgaas. Van wit cardstock de stans van Marianne design gestanst en bewerkt met distress inkt. Vervolgens een cirkel geknipt van designpapier en het plaatje gestanst. Bovenin heb ik de tekst uit het desingpapier gesneden en op de banner geplakt. Op alle hoeken een witte parel.


Ik heb de bloemen uit mulberry papier gestanst en bewerkt met glitterlijm en distress inkt. Daarop een blauwe roos en ook deze bewerkt met glitterlijm. De takjes gestanst in designpapier en in het wit. Deze op elkaar geplakt en vervolgens onder de bloemen geplakt.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: We Love Vintage Challenge: Ketstkaart/ creatie met blauw. De Egel: Geen vierkant of rechthoek. Marianne design Diva's: Monochrome.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs,
Marieke

16 opmerkingen:

  1. Wat kwam dat dan goed uit voor jou Marieke. Je kaart is prachtig geworden, bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer prachtig gedaan hoor Marieke!!! Jij vind net als ik verschillende stijlen kaartjes maken leuk hè! Vintage vind ik heerlijk om te doen, maar zo tussendoor andere dingen vind ik ook leuk!!! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintage kaart Marieke! Mooie kleurencombinatie, mooi model en een heel lief plaatje :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een hele mooie kaart geworden Marieke en schattig plaatje.
    bedankt voor het meespelen met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kerstkaart Marieke, mooi zoals je de poinsettia's hebt gemaakt. Leuk model ook. Leuk dat je meespeelt met de challenge bij de Egel, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    mooi model gebruikt een mooi kleurtje gebruikt voor je kaart.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ! De bloemen zijn prachtig gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariek,
    Tijdens het bloggen kwam ik een kaartje van jou tegen en ben even naar je blog gegaan om te snuffel.
    Wat een mooie kaarten maak jij zeg, ik ben ff blijven hangen op je blog, ff gesnuffeld en volger geworden.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend winters vintagekaartje Marieke...hele leuke deails erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldigggg...wat een prachtige kaart en ook écht met een vintage-look. Helaas mis ik dat vaak bij de deelname aan onze challenges. Het is ook best moeilijk want wát is nu precies vintage.....Nou....DIT bedoelen we dus. Heel goed voorbeeld, hier zijn we blij mee bij WLVC. Dankjewel voor deze bijdrage.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een snoepje weer, Marieke! Een schitterende kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij WLVC! Bedankt voor je deelname!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een schitterende kerstkaart! Groot gelijk dat je er nu al aan begint. Doe ik ook, scheelt straks veel stress.
    Gezellig dat je meedoet bij Md Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning card love this vintage style!Thank you so much for entering the MD Divas challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen