dinsdag 20 februari 2018

Love, you

Hallo allemaal,

Ik wilde heel graag meedoen met alle vier de Creative Olympics onderdelen dus ik maakte vanavond toch nog het laatste kaartje en daarvoor hoorde je een kaartje te maken onder de 20 minuten. Nu had ik dat vorige keer al geprobeerd en ik was er al achter gekomen dat 20 minuten echt te weinig is om te kleuren. Dus ging ik met stansen aan de slag.


Ik stanste een rechthoek uit wit cardstock met blueprint 29, daarop stanste ik de Die-namics stitched strip. De hartjes van dezelfde set stanste ik uit rood cardstock. Ook van rood cardstock stanste ik vier keer het woord Love.


Ik heat emboste het woord you uit the essential sentiment set op zwart cardstock en sneed het uit. Op een basis kaart plakte ik een stuk gestreept designpapier en daarop plakte ik weer het geheel. 

Welterusten!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

My Favorite Things - Creative olympics event #4
My Favorite Things - Sketch Challenge
Craftliners - Gebruik de kleur rood of vriendschap gerelateerd.
Knutsels en kadootjes - liefde / vriendschap

7 opmerkingen:

  1. Love the stitched lines on your design, Marieke! Thanks once again for playing with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit, wat een mooie kaart! En 20 min. is zo om! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Craftliners! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan, en dat binnen 20 minuten... Een medaille waard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! Bij mij kost het verzinnen alleen al langer....
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo knap om met zo weinig een schitterende kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt. Super! Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig kaartje Marieke en dat binnen 20 minuten!
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen