maandag 27 november 2017

I love spending time with you

Hallo allemaal / Hello everybody,

Dit weekend was mijn moeder hier en hebben we heerlijk samen geknutseld en bij gekletst. Ik ging onder andere aan de slag met de schets van My favorite things van deze week.


De basis is een dubbel kraft kaart van 10,5 x 14. Uit Neenah papier stanste ik de rechthoek van de blueprint 15. Aan de achterzijde van dit papier plakte ik een vierkant uit het designpapier tiny check paperpack en vouwde het hoekje om. Op zwart cardstock heat emboste ik de tekst met wit embossingpoeder. 


Op Neenah papier stempelde ik het huisje, de bomen en het vogeltje uit de set You make my heart spin en kleurde deze in met copics. Op de basis stempelde ik de hartjes en deze kleurde ik ook in met copics. Ik knipte alles uit en plakte alles met 3-d tape op de kaart. Ten slotte deed ik op de hartjes en de bolletjes wat glossy accent.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things: Schets Challenge
CAS-ual Friday's: Gratitude with attitude 
Addicted to stamps and more: Clean and simple

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,

    Wat een leuk idee zo met dat hoekje. Ga ik ook eens doen. Het breekt het witte, het maakt de kaart echt af.

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje en een superleuk idee, dat omgevouwen hoekje! Ga ik onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje!!!
    Heel strak, en verzorgd. Ik ben ook helemaal weg van het omgevouwen hoekje. Het geeft zo'n leuk effect. Heel erg gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel leuk kaartje! Mooi tafereeltje en wat grappig, dat omgevouwen hoekje met leuk papiertje erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje! Dat hoekje met die ruitjes..ah... zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this! The bright colors on the white background are amazing! Thanks for playing along at CAS-ual Fridays Gratitude with Attitude Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute little scene, love the little hearts emerging from the chimney.
    Thanks for linking up at ATSM. :)

    BeantwoordenVerwijderen