woensdag 22 november 2017

Have an extreme birthday

Hallo allemaal,

En zo gebeurde het dat er gisteren gewoon nog een kaartje uit mijn handen kwam rollen. Ditmaal eens iets anders dan ik al eens eerder gedaan heb namelijk silhouet stempelen.

De basiskaart is een dubbele zwarte kaart van 13,5 x 10,5. Op stempelpapier maakte ik met de kleuren wild honey, carved pumpkin, barn door, aged mahogany, dusty concord en black soot de nachtachtergrond. Met wat water spletterde ik war druppels en maakte het af met wat witte stippen van een gelpen.



Ik stempelde de beer en de muts van de ski-sons greetings set en kleurde deze in met een zwarte Copic. Met de heling van de surf en turf set maakte ik twee "sneeuwheuvels" en op die heuvels maakte ik met een zwarte Copic de dennenbomen. Ik stanste alles uit met de rechthoek stans van blueprint 29. Uit dezelfde set stanste ik de banner van zwart cardstock en heat emboste daar de sentiment met goud embossing poeder op. Ik werkte de kaart af met drie gouden sequins.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge:
MFT: Colorchallenge
Addicted to stamps: Clean and simple
Simon Says Wednesday challenge: Furry Friends

7 opmerkingen:

  1. schitterende achtergrond en een prachtige kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Marieke.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Marieke :-) I love how you made the bear into a silhouette and the background is fabulous! love the sentiment too :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your inked background is fabulous, Marieke, and keeping the bear in silhouette keeps it clean and simple. Thanks for sharing your card with us at Addicted to Stamps and More.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! Your background is stunning; so clever to leave your bear as a silhouette, which adds to the CAS impact! Thank you for sharing your creativity in the Addicted to Stamps and More gallery!
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marieke, I love your card! This is so unusual to make silhouettes from MFT critters :) - Sweet Kobylkin

    BeantwoordenVerwijderen