maandag 31 juli 2017

last minute card.

Hallo allemaal / Hello Everyone,

De titel is niet gebaseerd op onze vakantie, aangezien we zeker nog 4 weken moeten werken voordat wij met vakantie mogen! Maar met het kaartje wat ik maakte. De challenge loopt vandaag af en ik wilde nog wel graag even mee doen. Dus zo zat ik gisteren weer op mijn hobbykamertje en maakte deze kaart.


Ik ging aan de slag met de schets challenge van Noor! Design. Ik gebruikte Maja Design papier (vintage love), cardstock wit en kraft, twine, Wild Orchid Craft bloemen, Noor! Design stempels 6410/0040, 6410/0025, Noor! Design stansen 6002/0562, 6003/0061, pinnen, charm, twine, paper and pictures 6011/0071, craft emotions stempel huwelijk.


Ik maakte de ansichtkaart zelf met behulp van stempels. Verder volgende ik de schets om de kaart te maken.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Noor! Design: Facebook Challenge.
Noor! Design Uk: Use dies.
Hobby Vision: Bloemen.

4 opmerkingen:

  1. So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Awesome details and design! Super work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Marieke.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!
    Heb genoten van de kaarten die je tijdens mijn vakantie gemaakt heb, schitterend!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen