zondag 26 maart 2017

Welkom kleintje!

Hallo allemaal,

Een vriendin van mij bestelde nog twee babykaartjes bij mij, een voor haar zus waar ze het geslacht nog niet van weten en een voor een vriendin die een meisje heeft gekregen. Ik ging er mee aan de slag en vandaag heb ik dan weer een babykaartje voor jullie.


De basis is een dubbele kraft kaart die ik heb geknipt met de shape art mal van Dutch Doobado, van wit cardstock en maja design designpapier de fles nogmaals geknipt. De tekst van Marianne Design gestempeld en wat jutte met een roosje om de fles. De ovale stans van noor uit wit cardstock en de ovale stans van Aurelli twee keer gebruikt van kraft en het plaatje van Syta. Een kraft hobbelpaardje ook van dutch doobadoo met wat twine en een roosje. Mijn bloementoef mocht natuurlijk vergeten worden.


Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Dutch Card Lovers: Babykaartje niet in het roze of blauw.
The Ribbon girls: Any image challenge.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Wat lief! Prachtige bloementoef heb je gemaakt, doet het altijd goed. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve babykaart Marieke, leuk die afwerking met het twine, de bloemetjes en het lieve hobbelpaardje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig en mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous, love the design! Thanks for joining us at The Ribbon Girl, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gave vorm. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige babykaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen