zaterdag 11 februari 2017

Marianne Design Gastdesigner - Groente

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Ditmaal wederom voor een creatie van mijn hand als designer voor Marianne Design. Ditmaal ging ik met de groentetuintjes aan de gang.


Ok ik ben begonnen met het maken van de zadenzakjes dit heb ik gedaan met vellum. Ik heb er drie gemaakt met de creatable CR 1395. Ze vervolgens gevouwen. Aan de voorkant met designpapier (PK9144) de rechthoeken gemaakt met dezelfde stans en de naam bordjes. Ik heb de zakjes echt gevuld met zaadjes. Vervolgens met cardstock en kraft (PK9114) de groenten (CR1393) gestanst. Van bruin cardstock heb ik meerdermalen het tuingrond (CR1397) gestanst en op elkaar geplakt. Tenslotte de groente ertussen gedaan. 


De uien en aardappelen heb ik in een doorzichtig blokzakje gedaan en aan de voorkant hetzelfde "recept" als wat ik bij zadenzakjes heb gedaan. In words de "zaai" tekst overgenomen en ook dit met de stans CR1395 gestanst of overgenomen en uitgeknipt om vervolgens alles op de zakjes te plakken.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee, als kado voor de tuiders onder ons!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gemaakt Marieke....zo leuk die tuinzaadzakjes en daar die bijpassende stansjes op...hele leuke weggevertjes zo

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen