vrijdag 26 februari 2016

Snappy birthday

Hoi Allemaal,

Vandaag nog even een latertje, ik had deze stempel al een tijdje half op mijn bureau liggen en dacht ach dan kan ik nu eindelijk wel eens afmaken, zo geschiede en maakte ik weer een gift/geld kaart voor de bestelling. Sorry voor de belabberde foto's maar ze zijn dit keer binnen gemaakt in de avond omdat de challenge van Kraftin kimmie morgenvroeg afloopt en ik deze nog graag wilde inzenden ;).


De basis is een dubbele vierkante kaart van 12,5 x 12,5. Daarop paars cardstock en designpapier. Van ander paars designpapier een vierkant van 9 x 9. Een stans van Noor design gestanst en bewerkt met paarse distress inkt. Van paars cardstock het fotocameraatje van Marianne Design gestanst. De tekst gestempeld en het randje ook bewerkt met distress inkt. Bloemen opgeplakt en wat sequins aangebracht. 


Ik heb een van de twee stempels uit de set gestempeld en ingekleurd met copics. Daarna uitgestanst met een MFT stans.


De binnenkant ook voorzien van designpapier en in het midden een polaroid gemaakt met de dutch doobadoo shape art mal. Ook hier weer een tekst gestempeld en de fotocamera opgeplakt.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: Kraftin Kimmie: Amethyst. Kraftin Kimmie: Anything Goes. Addicted to stamps: Use dies. The Ribbon Girl: Anything Goes with an image. Glitter n sparkle: Anything goes. Simon Says Wednesday challenge: Anything goes.

Weltrusten!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart, Marieke! Leuk dat je nog wou meedoen aan de challenge! Ik vind paars zo'n mooi kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart en mooi ingekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Marieke! Van binnen en van buiten :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, prachtig dp heb je gebruikt. Leuke digi en mooi ingekleurd, leuk dat je ook de binnenkant versierd hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, echt voor een tiener!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Marieke! The image is so cute and beautifully coloured.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen