woensdag 17 februari 2016

Oeps

Hoi Allemaal,

Nu was ik vanmiddag lekker aan het knutselen en ik had bedacht dat ik wel weer eens een vintage kaartje kon maken om mee te laten doen bij het WLVC blog. Ik dus aan de bak om wat in elkaar te freubelen en toen hij klaar was bedacht ik dat ik hem dan van de week wel online kon zetten dus ook meteen gekeken wanneer de challenge afloopt, nou ja dat is dus over 2 uur! Oeps! Dus vandaag twee berichtjes van mij ;).


De basis is een Shape art mal van Dutch Doobadoo. Uitgeknipt in het wit en in designpapier. Beide bewerkt met distress inkt. Vervolgens van wit cardstock de stans van Marianne design uitgestanst en bewerkt met blauwe inkt. Het plaatje (pion design) uitgestanst met een ovale stans en er op geplakt. Onderin heb ik wat tulle met daarop een parelstrook. In de hoeken bovenin ook een parel. 


Links en rechts een bloementoef. Rechts heb ik een kaneelstokje gebruikt daaraan heb ik een charm en een tag met de tekst. Dan wat bloemen erom heen gedaan. Bovenin gewoon wat bloemen gedaan.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: We Love Vintage Challenge: Winterkaart. The ABC Challenge: B is for blue. Cards und More: Winter. Kort O Mania: Anything goes. Love to scrap!: Anything goes. Crafty hazelnut: Blue. De Egel: Geen rechthoek of vierkant. The Ribbon Girl: Anything Goes aslong as it is a card.

Nogmaals fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

14 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart en wat een leuk idee dat kaneelstokje. Echt super bedacht en kleurt er heel goed bij zo. Wat maak je de laatste tijd toch ontzettend mooie dingen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintagekaart in mooie kleuren Marieke.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Leuk gemaakt.Je kaartje is helemaal super.

    Groetjes
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!! Wat een geweldige kaart en wat een prachtige details om te bewonderen. Jammie. Ben ik even blij dat je nog op tijd was....dat zou zonde geweest zijn als je hem niet had gelinkt hahaha. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en graag weer tot de nieuwe challenge.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vintage kaart Marieke, gelukkig was je nog op tijd om te linken ;p
    Ik vind dat tulen "rokje" een leuk effect geven, mooi.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van De Egel, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-DE Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Marieke! En ja dat overkomt mij ook weleens, vaak op het nippertje nog een kaartje plaatsen. Maar hij is op tijd en de moeite waard zou ik zeggen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, echt een prachtige winter vintage kaart. Gelukkig dat je nog op tijd was voor de challenge.
    Je Edwin tasje is ook weer super, wat maak je toch altijd prachtige dingen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo . . . this is beautiful! Love all those gorgeous flowers. Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marieke, what an elegant card. Love all the wonderful details, which gives just a perfect finish to the great card.

    Thank you very much for joining us at the Cards und More Challenge.

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for joining in with the Ribbon Girl Card Challenge with your lovely vintage card, best of luck, Mary www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card and eye catching details! Thank you for joining us at ABC Challenge! Good luck and be sure to play along again. It is a pleasure seeing your lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 268 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for February - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What this is truly gorgeous! thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lovely wintercard!Thanks for joining us at cards and more and good luck! Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen