maandag 8 februari 2016

Bugaboo - Anything but a card monday.

Hallo allemaal,

Vandaag is het maandag dus dat betekend anything but a card monday! Alles mag zolang het maar geen kaart is. Vandaag dus geen kaart maar een tag, leuk om aan een bos bloemen te doen of aan een cadeautje. Nemen jullie ook even een kijkje op het catch the bug blog om te zien wat mijn teamies voor moois gemaakt hebben?


Ik heb gebruik gemaakt van de digi Birdhouses. In paint heb ik de tekst "New home!" onder de afbeelding gemaakt en daarna de afbeelding afgedrukt. Ingekleurd met copics en daarna uitgestanst met een stans van My Favorite things. Op designpapier heb ik de stans na getrokken met een potlood en daarna uitgesneden om er een randje om heen te maken. Aan de achterkant heb ik nog een blanco witte tag geplakt zodat je er wat op kunt schrijven. Bovenin de tag nog een gat gemaakt en er een eyelet op vast gezet met wat jutte lint is de tag klaar.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

10 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enge stempel op je leuke tag Marieke!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag Marieke.
    Gave vogelhuisje stempel.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tag Marieke! Ben weer weg van jouw stempeltje :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie tag Marieke...wat een leuke digi erop en ook heeeeel mooi ingekleurd...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en supermooi ingekleurd.

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en supermooi ingekleurd.

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk dan toch wat een leukerd.
    Mijn dikke complimenten voor je prachtige kleurwerk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve tag, mooi afdrukje en ik zie dat je ook een mooie MFt stans hebt gebruikt. Ze zijn zo mooi he? Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen