dinsdag 29 december 2015

Kerst top 5

Hoi Allemaal,

Vandaag een kerst top 5. Debby heeft altijd een kerst top 5 en dit stelt je in de gelegenheid om eens goed terug te kijken naar je eigen kaarten. Veelal zien we onze kaarten en dan denk je hmm dat is het toch niet helemaal.... Dus het is ook wel eens goed om naar de andere kant te kijken en te denken oh ja die was erg mooi! Dat heb ik dus gedaan en hierbij mijn kerst top 5.








Ik wens een ieder een ontzettend goed uiteinde en tot volgende jaar!

Liefs,

Marieke

11 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk idee. hele mooie top 5. ik kreeg laatst te horen van vrienden dat mijn kerstkaartje aan hun .. trots in de kamer stond.. nu had ik zoveel gemaakt dat ik niet meer wist welke ik er heen had gestuurd... durfde ook niet zo goed te vragen welke het was hahaha. fijne jaar wisseling. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,

    Ze zijn stuk voor stuk heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie top 5, en allemaal prachtige kaarten.
    voor jullie ook een fijne jaarwisseling.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende top 5, leuk om terug te zien!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige top 5 Marieke.
    Hele mooie kaartjes.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie top 5 Marieke.
    Prettige jaarwisseling !
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige top vijf Marieke! Leuk he om op deze manier terug te kijken op je eigen werk en toch ook met heel andere ogen ;) Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016 :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige top 5 Marieke. Ze zijn alle 5 prachtig. Ik wil je alvast een goede jaarwisseling wensen en de beste wensen voor 2016. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such lovely designs Marieke, all different, all so pretty, love them all!

    I’m back! what with being off colour and then computer problems it’s been a bit of a pain on all counts, but things have improved and I’m back to cheer you on with your lovely creations. All my BEST WISHES for the NEW YEAR too!!
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo'n top 5 en wat een prachtige kaarten, daar mag je trots op zijn.
    Ook voor jou fijne jaarwisseling en een goed 2016
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel gezond en creatief 2016 gewenst Marieke.
    Ik zag je DT bijdrage bij Cheerfull Sketches en ben ff naar je blog gehopt.
    Schitterende kaarten maak jij!!!
    Kom vaker langs hoppen.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen