zaterdag 21 juni 2014

Merry Christmas

De titel zegt het al... Mijn eerste kerstkaartje dit jaar is een feit! Ik was wat meer aan het googlen naar de CAS challenges omdat ik deze toch ook wel erg leuk vindt en me hier wat meer bij thuis wil kunnen voelen dus op zoek naar een opdracht! Ik vond bij Merry Monday Christmas een challenge die alleen gericht is op kerst en ook nog eens CAS. Is dat nu niet makkelijk wanneer ik iedere week één kerstkaart maak, dan hoef ik in de maanden november en december niet te stressen want dan heb ik er al een heleboel. Hun opdracht was het kleurenthema rose, wit en zilver en tja alles met de kleur roze kan ik niet weerstaan ;). 

Dit is mijn kaart geworden:



Zoals een CAS kaart hoort te zijn; Clean And Simple. Ik heb een roze kaart, met daarboven een stuk wit cardstock. 


Ik heb met de kerstster mallen van Sizzix en Joy!Crafts alle sterren gestanst met roze, wit en zilver (glitter) papier en op elkaar geplakt. Onder het geheel een zilveren lintje geplakt en deze op de kaart geplakt. rechtsonder heb ik met Versamark Watermerk inkt met daarbovenop roze inkt de tekst "Christmas Joy" gestempeld en die met Clear embossingpoeder geheat met mijn heattool. De stempel komt uit een set van de Action.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met Merry Monday Christma; Challenge #113 Pink, White and Silver.

Liefs,
Marieke 

5 opmerkingen:

  1. What pretty snowflakes, Marieke! I love how they hang from the silver ribbon! Thanks for sharing with us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty, Thank you for joining us for Merry Monday

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty! Love your layered snowflakes! Thanks so much for playing along with us at Merry Monday.

    Deanne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty trio of snowflakes! So glad you joined us this week at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen