zaterdag 7 juni 2014

Daar is ie dan!

Hier is hij dan mijn eerste kaart online! Deze heeft me veel tijd gekost voordat ik eindelijk kon beginnen met het inkleuren van de digi stamp om de een of andere reden kan ik niet printen via Words op correspondentiepapier van de Hema.. Hij pakt het papier niet en ik weet niet hoe ik dit juist ingesteld krijg. Gelukkig is het me uiteindelijk wel gelukt om het goed te krijgen al zij het met een grote omweg, met een ander programma en een beetje (veel) hulp van Alexander. Deze digi stamp is van 2Cute Ink Celebration Penguin, vond hem zo lief! Het is de eerste keer dat ik een kaart maak doormiddel van een digi stamp.


Voor de basiskaarten heb ik 3 keer de vorm gebruikt van Shape art mal van  Dutch Doobadoo. Ook de digi stamp heb ik met deze mal uitgeknipt. De digi stamp is ingekleurd met Derwent potloden en daarna verwerkt met reukloze terpentine en doezelaars. Rondom de digi stamp heb ik met stabilo markers een blauwe stippellijn gemaakt, vond hem anders wel heel wit worden. 


Rechts bovenin zit een stempel met happy birthday weet niet van welk merk. De cadeautjes zijn gestanst en geponst met de mallen van Joy!crafts. Ik heb een stukje rest papier in het midden geplakt en deze bewerkt en vervolgens met distress inkt gekleurd. Aan de rechterkant zit touw dit heb ik bij de action vandaan.


Links onderin heb ik een bloementoef met daaronder veren gestanst en geponst van Joy!crafts. Met deze kaart wil ik mee doen aan de 2Cute ink challenge en #109 Anything Goes. Dit zal ook de eerste keer zijn dat ik mee doe aan een challenge, nooit geschoten is altijd mis :D. Liefs Marieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten